Samankaltaiset sopimukset
                ×
                 
                
 
                Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat EPSI Rating 2024 -tutkimuksessa!
Sähkönmyyntiyhtiön Nordic Green Energyn sitoutuminen asiakaskokemuksen ja erityisesti digitaalisten palvelujen kehitykseen kantaa hedelmää. Yhtiö on noussut tuoreen sähkönmyyjien kuluttaja-asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä mittaavan EPSI-tutkimuksen kärkeen.
Nordic Green Energyn asiakastyytyväisyyslukema oli selvästi toimialan yleistä lukemaa korkeampi 78,8, jossa oli nousua edellisvuodesta 4,6 indeksipistettä.
Vuosittainen tutkimus selvittää miten sähkönmyyntiyhtiöt vastaavat asiakkaiden odotuksiin Suomessa. Tutkimukseen vastasi yli 4300 henkilöä. Tutkimuksen mukaan Nordic Green Energy onnistuu tarjoamaan erityisen hyvän vastineen asiakkaiden maksamalle hinnalle. Lisäksi asiakkaat arvostavat yhtiön luotettavuuden ja palvelun laadun korkealle.
EPSI on mitannut asiakastyytyväisyyttä Suomessa vuodesta 1999 alkaen, ja julkaisee vuosittain toimialakohtaisten tutkimusten tulokset ja alan yhtiöiden asiakastyytyväisyyslukemat.
Asiakastyytyväisyysindeksi perustuu kolmeen kysymykseen, jotka vastaajat ovat arvioineet asteikolla 1–10. Keskiarvo tuotetaan asteikolle 0–100, jolla alle 60 pisteen tulokset tarkoittavat tyytymättömyyttä, 60–75 tyytyväisyyttä ja yli 75 erittäin korkeaa tyytyväisyyttä.
Nordic Green Energyn asiakastyytyväisyyslukema oli selvästi toimialan yleistä lukemaa korkeampi 78,8, jossa oli nousua edellisvuodesta 4,6 indeksipistettä.
Vuosittainen tutkimus selvittää miten sähkönmyyntiyhtiöt vastaavat asiakkaiden odotuksiin Suomessa. Tutkimukseen vastasi yli 4300 henkilöä. Tutkimuksen mukaan Nordic Green Energy onnistuu tarjoamaan erityisen hyvän vastineen asiakkaiden maksamalle hinnalle. Lisäksi asiakkaat arvostavat yhtiön luotettavuuden ja palvelun laadun korkealle.
Helppokäyttöistä ja luotettavaa palvelua
Asiakastyytyväisyys on keskeinen osa Nordic Green Energyn asiakaslupausta ja strategiaa. EPSI-tutkimuksessa Nordic Green Energy oli alan luotettavin toimija. Asiakkaat arvostivat myös vaivattomuutta ja vastuullisuutta, joissa ero toimialan keskiarvoon oli erityisen suuri Nordic Green Energyn eduksi.EPSI on mitannut asiakastyytyväisyyttä Suomessa vuodesta 1999 alkaen, ja julkaisee vuosittain toimialakohtaisten tutkimusten tulokset ja alan yhtiöiden asiakastyytyväisyyslukemat.
Asiakastyytyväisyysindeksi perustuu kolmeen kysymykseen, jotka vastaajat ovat arvioineet asteikolla 1–10. Keskiarvo tuotetaan asteikolle 0–100, jolla alle 60 pisteen tulokset tarkoittavat tyytymättömyyttä, 60–75 tyytyväisyyttä ja yli 75 erittäin korkeaa tyytyväisyyttä.
                ×
                 
                
 
                Kaupan päälle Viaplayn Leffat & Sarjat kuukaudeksi veloituksetta!
Kun liityt sähköasiakkaaksemme nyt, saat kaupan päälle Viaplayn Leffat & Sarjat kuukaudeksi veloituksetta. Edun voit aktivoida sopimusvahvistukseltasi tai sovelluksestamme Asiakasedut-välilehdeltä. Etu on aktivoitavissa 31.12.2025 asti. Etua ei voi yhdistää aktiivisiin tilauksiin. Alennetun jakson jälkeen tilaus jatkuu normaalihintaan 13,99 €/kk Viaplayn tilausehtojen mukaisesti. Ei sitovuutta – voit peruuttaa Viaplay tilauksen koska tahansa.
